Thursday, October 15, 2009

study

alhmdulillah...dah sebulan lbh amal smpi kt jordan...baru berkesempatan nak update blog...banyak dugaan dah cabaran bile sampai kat bumi jordan ni...rase macam hilang semangat pun ada....tetapi alhamdulillah semangat tu datang balik..kini, baru amal rasa time form 5, ramai kawan2...study same2....itulah memory yg plg best bg amal...namun kat jordan ni banyak mengajar mematangkan diri....dari tak tahu masak, kene bljr memasak..hidup berdikarila katekn...housemate. k.dalilah n afifah bnyk tolong amal...syukran...kini, dah masuk markaz lungoh...banyak kerja rumah...penat tu memang penat lagi2 hari isnin n rabu....dari kul 8.00 pg hingga 6.30 ptg baru blk...kelas fannul kitabah.kdg2 rase nak nangis pun ade bile blk sorng2 time dah maghrib..tapi xpe..kejayaan perlukan pengorbanan...mula2 memag tak faham langsung sebab doc gune bahasa arab ammiah(pasar)..pastu kami pelajar malaysia pergi jumpe doc...alhamdulillah..sikit2 dah fhm bile doc gune bahasa arab fushah...lebih2 lg syikin(kawan) selalu tolong dlm pelajaran..syukran syikin...minggu lepas... ade mhs....sambutan mahasiswa baru...banyak jumpe ngan kawan2 dari mafraq, amman n irbid....bestla jugak..ade pengisian yg boleh diambil....pade hari terakhirnye mhs, ade sambutan hari raya mppm...tu yang wat lg best...oklah...ni je kot yg nak dipost...i.allah amal post lagi...klu ade mase...doakan kejayaan amal.

No comments:

Post a Comment