Tuesday, August 17, 2010

pulang~

15/8-pulang ke malaysia...naik kuwait airways...dalam perjalanan melihat gelagat kawan2 yg sudah terbiasa dgn bahasa arab...mengangguk dgn perkataan bahasa arab yg dikeluarkan dr mulut apabila diajukan soalan samaada b.i atau b.m...lawak2...bkn kawan2 je..diri sendiri ade je wat gtu ..:) smpi kt queen alia airport kami dh kelewatan..bergegas-gegas msk kt counter check in..kitorg dh dipggil pleh kakitgn airport bahawa kami last call..memang kelam kabut sikit..tpi alhmdulillah lg 10 minit nk berlps kami semua smpi untuk menaiki pesawat...dalam pesawat, terfikir2 ape ye nak wat dlm masa cuti kt mlysia nie...harap2 xnakla membuang masa dgn melingkar je atas katil lbh2 lg puasa ni..:)

transit kat airport...
kuwait memang panas sbb anginnye yg panas...menyebabkan kami semua mcm kering lagi2 org2 yg berpuasa....turun naik bas smpilah ke safar hotel yg diberikan oleh kuwait airways kepada sesapa yg transit lbh dr 6 jam..kami transit kt sane 9 jam...selepas berehat n berbuka puasa...mmg bestla kt hotel tu...:)kami memulakan langkah untuk menaiki pesawat ke malaysia plk...x sabar rasenye nak smpi berjumpe family...:)


16/8-tepat kul 1.20 pm kami selamat tiba di klia...alhamdulillah syukur...dgn migrainnye..berat je kepala tpi fikir dh smpi mlysia hilang segala sakit...selepas tuntutan bagasi.....menolak troli beg dan tercari2..manela family xnmpk pun...dorg lupe ke nak amik nie?? risaula kan..hihi:)...tibe2 di sebalik tiang...adik2 panggil...amal2...tetiba nmpk ibu n wan...ayah x dtg sebab keje...fhm je sejak dh kerja pejabat nie...sibukla tu...:)

alhmdulillah smpi jgk kt malaysia...semoga percutian ini dapat memberi seribu makna dan menghabiskan masa dgn perkara2 yg berfaedah.....:)

No comments:

Post a Comment