tirai berlabuh

Thursday, June 25, 2009

salam'alaikum.....

alhamdulillah....selepas menerima result spm yg agakla bagus tpi xla bgs sgt....aku menerima pelbagai tawaran kemasukan ke ipta n ipts...mahupun tawaran ke liverpool moores university, united kingdom....aku juge tlh memohon upu dan menerima university sains islam malaysia(usim) dlm bidang syariah dan undang-undang....tapi segalanye sudah tertulis aku menerima tawaran ke jordan dalam bidang bahasa dan kesusasteraan arab....kini aku menghitung hari untuk mengikuti kursus bahasa di bawah mais....dan dijangka fly ke jordan pd bln 9....insyaallah...tapi aku pun x jangka dpt kos b.arab sedangkan aku apply dalam jurusan usuluddin...ini semua mgkin ade hikmahnye....

hari ini kakakku asma' mengesyorkn aku membuat blog ini agar dapat mengiratkn silaturrahim antara kami sekeluarga walaupun berade di perantauan...kebetulan ayahku,kakak2ku,abg2 iparku serta adikku sudah mempunyai blog.....

No comments:

Post a Comment