Saturday, July 18, 2009

kursus kt kuis....

alhmdulillah, dah 2 minggu aku kursus bahasa arab kt kuis...semua subjek kena cakap bahasa arab...bile dah dekat gi jordan ni, semua perasaan la ade...gembira pun ade, suka ade, takut pun ade...tapi setelah ada seorang ustaz dr mesir kat kuis tu ckp..."ingat yang penting apabila xde keluarga n orng yg tersayang kat sisi kite apabila kesusahan, ingat allah sentiasa ade...sabar mesti ade walau mcmane pun ujian yang melanda...jangan terlalu percayakan orang, percayakan allah dan rasul...." ...kata-kata ustaz itu memang benar......kat kuis ni, ramai kawan-kawan yang baik dan pandai...aku rase macam rendah diri sangat2...tapi aku tahu allah sentiase ade bersame aku....

No comments:

Post a Comment